UKK
Ennen klo 15:00 tehdyt tilaukset lähetetään saman arkipäivän aikana.
Lisätietoja pakettitoimituksesta saat napsauttamalla tästä.
Suomessa yksityisasiakkaat saavat ilmaisen kotiinkuljetuksen DPD:n kautta, kun tilauksen arvo on yli 100 €.
Lisätietoja pakettitoimituksesta saat napsauttamalla tästä.
Toimitamme tuotteita kaikkiin Euroopan maihin ja niiden ulkopuolelle (paitsi Venäjälle, Valko-Venäjälle ja Pohjois-Koreaan).
Jos et löydä haluamaasi maata, ota meihin yhteyttä: [email protected]
Euroopan maissa toimitusaika on 3–5 päivää.
1. Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin.
2. Valitse haluamasi toimitustapa.
3. Valitse maksutapa.
4. Maksusivulla, kohdassa "Tilauksesi", löydät kentän "Syötä alennuskoodi". Syötä koodi ja napsauta "Käytä". Saat oikean alennuksen.
5. Napsauta "Lähetä tilaus" -painiketta ja odota vahvistusta.
Daugiau apie prekių grąžinimą galite rasti čia - https://www.aromatic89.com/page/orders-returns
Mahdolliset maksutavat: OP Financial Group, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Revolut Finland, N26 Finland. Voit myös maksaa kortilla: Visa, Debit Mastercard, Apple Pay, Google Pay.
Voit myös maksaa lahjakortilla – syötä kassalla kortissa oleva koodi.
Jos haluat tulla asiakkaaksemme, täytä lomake, niin yksi johtajistamme ottaa sinuun yhteyttä.
Tuotteitamme on saatavilla Aromatic •89• kivijalkamyymälöissä. Tarkat sijainnit löytyvät täältä.
Lisätietoa myyntipisteistä saat sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389.
Voit seurata tilauksesi etenemistä käyttämällä seurantakoodia, jonka saat sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty.
Jos valitsit toimitustavaksi Omniva Postin, voit seurata lähetystäsi täällä.
Jos valitsit DPD pakettiautomaatin tai DPD-kuriirin, voit seurata lähetystäsi täällä.
Jos valitsit DHL:n, voit seurata lähetystäsi täällä.
Jos olet antanut virheellisen toimitusosoitteen ja tilaustasi ei ole vielä luovutettu kuriirille, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 korjataksesi osoitteen.
Jos paketti on jo luovutettu kuriirille, ota yhteyttä kuriirin antamiin yhteystietoihin.
Jos olet tehnyt virheen ja antanut väärän puhelinnumeron, ja tilaustasi ei ole vielä siirretty kuriirille, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 korjataksesi numeron.
Jos paketti on jo luovutettu kuriirille, ota yhteyttä kuriirin antamiin yhteystietoihin.
Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] ja ilmoita, mitä tuotteita olet saanut sekä tilausnumerosi.
Jos huomaat, että et ole saanut koko tilausta, tarkista, onko käytössä useampi seurantatunnus. Jos sinulla on vain yksi lähetyskoodi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected] ja ilmoita saamasi tai puuttuvat tuotteet sekä tilausnumerosi.
Palautukset hyvitetään maksajan tilille 3–5 päivän kuluessa.
Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi. Ota yhteyttä meihin sähköpostitse: [email protected] tai puhelimitse ja ilmoita tilausnumerosi.
Jos tilauksesi on vielä käsittelemättä ja haluat lisätä tuotteita, tee uusi tilaus ja valitse toimitustavaksi "Nouto paikan päältä (Akmenų g. 12, Klaipėda)". Ilmoita meille sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 ja kerro aiemman tilauksesi numero.