Valikko
Tili
Etsi

UKK

Kuinka kauan tilauksen lähetys kestää?

Ennen klo 15:00 tehdyt tilaukset lähetetään saman arkipäivän aikana.
Lisätietoja pakettitoimituksesta saat napsauttamalla tästä.

Mistä summasta alkaen toimitus on ilmainen?

Suomessa yksityisasiakkaat saavat ilmaisen kotiinkuljetuksen DPD:n kautta, kun tilauksen arvo on yli 100 €.
Lisätietoja pakettitoimituksesta saat napsauttamalla tästä.

Mihin maihin toimitamme?

Toimitamme tuotteita kaikkiin Euroopan maihin ja niiden ulkopuolelle (paitsi Venäjälle, Valko-Venäjälle ja Pohjois-Koreaan).
Jos et löydä haluamaasi maata, ota meihin yhteyttä: [email protected]

Kuinka kauan kestää, että saan tilaamani tuotteet?

Euroopan maissa toimitusaika on 3–5 päivää.

Kuinka käytän olemassa olevaa alennuskoodiani tai lahjakorttiani?

1. Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin.
2. Valitse haluamasi toimitustapa.
3. Valitse maksutapa.
4. Maksusivulla, kohdassa "Tilauksesi", löydät kentän "Syötä alennuskoodi". Syötä koodi ja napsauta "Käytä". Saat oikean alennuksen.
5. Napsauta "Lähetä tilaus" -painiketta ja odota vahvistusta.

Miten voin maksaa tuotteista?

Mahdolliset maksutavat: OP Financial Group, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Revolut Finland, N26 Finland. Voit myös maksaa kortilla: Visa, Debit Mastercard, Apple Pay, Google Pay.

Voit myös maksaa lahjakortilla – syötä kassalla kortissa oleva koodi.

Haluan tulla yritysasiakkaaksi, miten se onnistuu?

Jos haluat tulla asiakkaaksemme, täytä lomake, niin yksi johtajistamme ottaa sinuun yhteyttä.

Mistä löydän kivijalkamyymälät?

Tuotteitamme on saatavilla Aromatic •89• kivijalkamyymälöissä. Tarkat sijainnit löytyvät täältä.

Lisätietoa myyntipisteistä saat sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Voit seurata tilauksesi etenemistä käyttämällä seurantakoodia, jonka saat sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty.

Jos valitsit toimitustavaksi Omniva Postin, voit seurata lähetystäsi täällä.
Jos valitsit DPD pakettiautomaatin tai DPD-kuriirin, voit seurata lähetystäsi täällä.
Jos valitsit DHL:n, voit seurata lähetystäsi täällä.

Kuinka voin muuttaa tilaukseni toimitusosoitetta?

Jos olet antanut virheellisen toimitusosoitteen ja tilaustasi ei ole vielä luovutettu kuriirille, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 korjataksesi osoitteen.

Jos paketti on jo luovutettu kuriirille, ota yhteyttä kuriirin antamiin yhteystietoihin.

Kuinka vaihdan puhelinnumeron tilauksessani?

Jos olet tehnyt virheen ja antanut väärän puhelinnumeron, ja tilaustasi ei ole vielä siirretty kuriirille, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 korjataksesi numeron.

Jos paketti on jo luovutettu kuriirille, ota yhteyttä kuriirin antamiin yhteystietoihin.

En saanut tilaamaani tuotetta.

Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] ja ilmoita, mitä tuotteita olet saanut sekä tilausnumerosi.

En ole saanut koko tilaustani – mitä teen?

Jos huomaat, että et ole saanut koko tilausta, tarkista, onko käytössä useampi seurantatunnus. Jos sinulla on vain yksi lähetyskoodi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected] ja ilmoita saamasi tai puuttuvat tuotteet sekä tilausnumerosi.

Kuinka kauan hyvityksen saaminen kestää?

Palautukset hyvitetään maksajan tilille 3–5 päivän kuluessa.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi. Ota yhteyttä meihin sähköpostitse: [email protected] tai puhelimitse ja ilmoita tilausnumerosi.

Haluan lisätä tuotteita tilaukseeni – miten se onnistuu?

Jos tilauksesi on vielä käsittelemättä ja haluat lisätä tuotteita, tee uusi tilaus ja valitse toimitustavaksi "Nouto paikan päältä (Akmenų g. 12, Klaipėda)". Ilmoita meille sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +37064833389 ja kerro aiemman tilauksesi numero.